دورکاری پرسنل نباید باعث خلل در امر خدمت رسانی شود

شورای اداری اداره کل بهزیستی استان سمنان با حضور معاونین ، روسای ستادی و شهرستانی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ادراه کل بهزیستی استان سمنان شورای اداری بهزیستی با حضور معاونین ، روسای ستادی و روسای شهرستان های تابعه برگزار شد .

این جلسه به ریاست علیرضا ایزدپور مدیرکل و به دبیری مجتبی گلینی در محل ستاد استان برگزار شد در این جلسه روسای شهرستان ها از طریق ویدئو کنفرانس و دیگر اعضاء  ستادی با رعایت پروتکل های بهداشتی حضور داشتند .

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان در ابتدا ضمن تقدیر و تشکر از حضور اعضاء شورای اداری در جلسه و آرزوی سلامتی برای کلیه همکاران و پایان بیماری کرونا در کشور و جهان ابراز داشتند : با توجه به پیش رو بودن فصل زمستان شرایط موجود ویژه تر خواهد شد و پیرو آن باید نظارت ها و بازدید ها افزایش یابد .

ایشان در ادامه با تاکید بر این مطلب که دورکاری و عدم حضور فیزیکی همکاران در محل کار نباید باعث خلل در امر خدمت رسانی شود افزودند : دور کاری به معنی مرخصی نیست و به معنی انجام کلیه فعالیت های و وظایف برعهده افراد گذاشته شده در منزل با فراهم کردن زیرساخت های لازم است .

ایزدپور تصریح کرد : پرسنل ستادی و شهرستانی موظف هستند برنامه های دورکاری خود را با هماهنگی و نظارت مسئولین مستقیم خود اجرای کنند و حسن انجام فعالیت ها و خدمت رسانی به جامعه هدف بر عهده معاونین ، روسای ستادی و شهرستانی است .

ایزدپور گفت : در شرایط فعلی و شیوع ویروس کرونا ما نیازمندیم که مسئولین ستادی و شهرستانی توجه و عنایت بیشتری به مسائل ، امنیتی ، حفاظتی و نظارتی را داشته باشند تا بتوان با کمترین مشکل و خسارت این ایام را پشت سر بگذاریم . ایشان در ادامه خواستار مکاتبه مسائل و مشکلات اداری از طریق معاونین و روسای ستادی و شهرستانی شدند که با برنامه ریزی و تخصیص اعتبارات بتوان گام های موثر و مفیدی در کاهش و حل این مسائل برداشت .

وی افزود : معاونین و روسای ستادی و شهرستانی پیگیر مکاتبات اداری باشند و کلیه مکاتبات و نامه های اداری باید از طریق مسئولین ستادی و شهرستانی پاسخ داده شود و هیچ توجیهی در عدم پاسخگویی به نامه ها قابل قبول نیست .

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان این مطلب که نظارت های باید در چارچوب قوانین ، دستورالعمل ها و با هماهنگی انجام شود افزودند : در نظارت های برون سازمانی و درون سازمانی سلسله مراتب اداری رعایت و افراد موظف هستند در حیطه اختیارات خود تصمیم گیری و دستور صادر نمایند ، نباید فراموش شود که کلیه دستورات اداری باید طبق دستورالعمل ها و بخشنامه های مربوطه باشد .

ایشان در پایان خواستار برنامه ریزی و هماهنگی معاونین و مسئولین ستادی و شهرستانی در تخصیص بودجه های ابلاغی با توجه به ماه های پایانی سال شدند و ابراز داشتند : امید است با هم دلی و همراهی کلیه پرسنل بتوانیم ماه های پیش رو را با کمترین خسارت جانی و مالی سپری و بهاری بدور از ویروس منحوس کرونا داشته باشیم .

در ادامه جلسه معاونین و روسای ستادی و شهرستانی گزارشی از عملکرد حوزه تحت نظارت خود داشته و مهندس گلینی رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات نکاتی را در خصوص راه اندازی مراکز مثبت زندگی ارائه کردند .

کد خبر 27541

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد